środa, 12 listopada 2014

Kochany Święty Mikołaju!

Nie wiem, czy byłam bardzo grzeczna w tym roku, ale na pewno byłam bardzo pracowita.
Z całą pewnością zasłużyłam na nagrodę.


Dlatego, kochany Święty Mikołaju, przynieś mi proszę
- blender;
- retro-koszyk rowerowy i w ogóle takie gadżety rowerowe dla dziewczyn, i kalkomanię i w ogóle;
- dużo Archimap (wyd. Muzeum Powstania Warszawskiego, tylko szybko, bo się kończą);
- Jestem miasto. Warszawa. (wyd. Czuły Barbarzyńca);
- i różne inne varsaviana, tylko sprawdź, które już mam;
- jakieś miłe e-książki (varsaviana też mogą być e-, bo nie mam już półek).


Przelatek prosi o czytnik i bony do księgarni, a także o wyścigówkę Lego 3w1. Przelatek była grzeczna. Naprawdę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli post ma więcej, niż dwa dni, Twój komentarz ukaże się po moderacji.