piątek, 10 października 2014

Uprzejmi ludzie

Rosyjskie Ministerstwo Obrony wystąpiło z inicjatywą uchwalenia nowego święta - dnia "Uprzejmych ludzi", które miałoby przypadać na 7 października (urodziny Putina) i być wyrazem docenienia sprawnej akcji zabezpieczenia wolności wyboru mieszkańców Krymu podczas referendum akcesyjnego.

Dziś zostałam przez kolegę z pokoju poproszona o odstosunkowanie się.
Wygłaszałam mu nad uchem zgryźliwe komentarze dotyczące otaczającej mnie rzeczywistości. Zauważywszy, że odpowiada półsłówkami, stwierdziłam, że nie musi mnie słuchać, bo mam marudny dzień, po prostu. Na co kolega odparł:
- Jestem dziś bardzo, bardzo zajęty, ale zawsze znajdę czas, żeby Cię wysłuchać!

To dopiero uprzejmy człowiek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli post ma więcej, niż dwa dni, Twój komentarz ukaże się po moderacji.